Hostfree

Post hier de link naar je HuMo-genealogy website, en bekijk de sites van anderen.
Post Reply
Yany
Posts: 3
Joined: Wed 13 Nov 2019, 00:56

Hostfree

Post by Yany »

Ik ben Yany Visser. Ik heb een domeinnaam aangevraagd om een website te maken met Humo-Gen. Deze domeinnaam is inmiddels geregistreerd.
De website wil ik, zoals werd geadviseerd, laten hosten door hostfree.nl.
Daar kan ik mijn website echter niet aanmelden ivm onderhoudswerkzaamheden.
Bestaat hostfree.nl nog wel? Of is er een ander goed alternatief.
Ik hoor het graag.
Groet, Yany
User avatar
Huub
HuMo-genealogy programmer
HuMo-genealogy programmer
Posts: 2693
Joined: Wed 27 Aug 2008, 11:34
Location: Heerhugowaard, Netherlands
Contact:

Re: Hostfree

Post by Huub »

Hallo Yany,

Welkom op het forum!
Ik heb een domeinnaam aangevraagd om een website te maken met Humo-Gen. Deze domeinnaam is inmiddels geregistreerd.
Daar kan ik mijn website echter niet aanmelden ivm onderhoudswerkzaamheden.
Ik heb ooit wel eens getest op hostfree, omdat deze provider gratis is. Op dit moment zie ik gewoon de website van hostfree, maar ik weet niet of het een betrouwbare provider is.

Je kunt een website al testen zonder meteen een domeinnaam te registreren. Dan kun je het eerst eens uit proberen, en als het dan lukt, een domeinnaam registreren bij een hosting provider.
Zelf heb ik mijn websites staan bij: Bhosted.nl
:arrow: HuMo-genealogy update? Backup your database! Editing in HuMo-genealogy? Backup your data!
Make multiple backups with: PHPMyAdmin, gedcom export and database export.

HuMo-genealogy software: http://humo-gen.com
Yany
Posts: 3
Joined: Wed 13 Nov 2019, 00:56

Re: Hostfree

Post by Yany »

Goedenavond Huub, Een bijkomende uitdaging voor mij is dat ik met een schermlezer werk, NVDA, en met een brailleleesregel, omdat ik blind ben. Ik ben dus heel benieuwd of Humo-Gen toegankelijk is voor mijn hulpapparatuur.
Op een website als Ancestry werkt het goed.
Maar ik wil een eigen website vandaar dat ik een domeinnaam heb aangevraagd/geregistreerd.

Je zegt iets over testen. Is dat waar op de website staat: Test pagina?
Misschien is het handig op een ander moment meer rechtstreeks contact te hebben?

Yany en Tinah
User avatar
Huub
HuMo-genealogy programmer
HuMo-genealogy programmer
Posts: 2693
Joined: Wed 27 Aug 2008, 11:34
Location: Heerhugowaard, Netherlands
Contact:

Re: Hostfree

Post by Huub »

Hallo Yani,

Je mag me rechtstreeks mailen. Mijn mail adres staat bij mijn gegevens hier op het forum.

Huub.
:arrow: HuMo-genealogy update? Backup your database! Editing in HuMo-genealogy? Backup your data!
Make multiple backups with: PHPMyAdmin, gedcom export and database export.

HuMo-genealogy software: http://humo-gen.com
Yany
Posts: 3
Joined: Wed 13 Nov 2019, 00:56

Re: Hostfree

Post by Yany »

Hoi Huub, Ik vind bij je gegevens wel je website maar vind nergens je Emailadres. Heb inmiddels wel een bericht via messenger gestuurd.
Wil je me je Emailadres laten weten? Of hier op het forum of via visser@wakan.nl
Bedankt!
Post Reply